مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:002020-05-31سياسي

لزوم پیگیری برای تشکیل جلسات شورای توسعه قرآنی در استان مرکزی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یکی از کاستی های برنامه های قرآنی استان تشکیل نشدن جلسات شورای قرآنی است که در دو سال اخیر به خوبی برگزار نشده و باید برای حل این موضوع تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صفر قربان پور روز یکشنبه در حاشیه دیدار با مدیرکل امور شهری، مدیرکل امور روستایی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از انحلال خانه های قرآنی روستایی، خانه های قرآنی شهری و حمایت از مؤسسات و خانه های قرآنی موجود تفاهم نامه ای در سطح کلان کشوری در ادارات کل ستاد مرکزی و استانی منعقد شده است که در نشست امروز راه های عملیاتی حمایت از آن بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد، اداره کل اوقاف اماکن عمومی که وقف خاص نیستند را در روستاها شناسایی کند تا در اختیار مؤسسات، مراکز یا خانه های روستایی قرآنی که فاقد مکان مناسب هستند، قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: اداره کل امور روستایی نیز با برگزاری نشستی با بخشداران استان در خصوص موضوع حمایت از خانه های قرآنی به دهیاران تاکید کنند که از 2 درصد اعتباراتی که در روستاها می توانند هزینه کنند، یکی از اولویت های خود را به حمایت از خانه های قرآنی اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری برای تشکیل جلسات شورای توسعه قرآنی در استان مرکزی

لزوم پیگیری برای تشکیل جلسات شورای توسعه قرآنی در استان مرکزی