مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:552020-05-31اقتصادي

ایجاد چهار هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد به همت بنیاد برکت


مجری طرحهای اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بنیاد برکت این آمادگی را دارد که در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار طرح اشتغالزایی را ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارگروه اشتغال  با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید  با حضور معاون اقتصادی استاندار ، بانک های عامل، مدیران و سرمایه گذاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سید علی سجادی با بیان اینکه  بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  فعالیت خود را از سال 1386  در زمینه رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم  و روستایی آغاز کرده  است، اظهار کرد:  بنیاد برکت در زمینه پروژه های آب خاک، کشاورزی احداث جاده ، اشتغالزایی ،  ایجاد مشاغل خانگی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت از سال 1397 در زمینه اشتغالزایی فعالیت خود را در مناطق محروم آغز کرد، افزود:در سال  1397تعداد 332 طرح   اشتغالزایی با اعتباری به میزان 70 میلیارد ریال در چاروسا  از توابع شهرستان کهگیلویه  اجرا کرده است.

 مجری طرحهای  اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در سال گذشته 1200 تعداد طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد چهار هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد به همت بنیاد برکت

ایجاد چهار هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد به همت بنیاد برکت