مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:352020-05-31اقتصادي

ایجاد اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در گچساران


معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران گفت: امسال با مشارک و همت بنیاد برکت زمینه اشتغالزایی در شهرستان گچساران فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارگروه اشتغال  با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید  با حضور معاون اقتصادی استاندار ، بانک های عامل، مدیران و سرمایه گذاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد در این نشست سید احمد نشاطی فر با توجه به اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  است،گفت: با مشارک و همت بنیاد برکت  در این استان زمینه اشتغالزایی فراهم  شده که امسال برخی از طرح ها در شهرستان  گچساران اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغالزایی نیاز به  بستر و زیرساخت ها لازم ضروری است عنوان کرد:  با توجه به نامگذاری سال به  جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری طرح هایی که به بانک عامل معرفی می شوند بایستی طرح های پایدار باشد.

معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته مشاغل خانگی و توسعه پایدار در سطح شهرستان ایجاد شده و امیدواریم در سنوات جدید شاهد فصل جدیدی در زمینه اشتغال در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/82031


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در گچساران

ایجاد اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در گچساران