مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 13:352020-05-31دانش

امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه ای در خصوص روند ادامه ترم تحصیلی جاری اعلام کرد: - معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد: امتحانات پایان نیمسال این دانشگاه از اول تا 30 مرداد و با برنامه ریزی دانشکده ها صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه ای در خصوص روند ادامه ترم تحصیلی جاری اعلام کرد: دوره های کارآموزی و کارورزی این دانشگاه از 17 خرداد با برنامه ریزی دانشکده ها و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.

طبق این اطلاعیه، اسکان دانشجویان دوره های کارآموزی و کارورزی در خوابگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و با 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها انجام خواهد شد.

به این منظور لیست دانشجویان توسط دانشکده ها به معاونت دانشجویی فرهنگی اعلام می شود.

براساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، توزیع وعده های ناهار و شام آقایان در محل خوابگاه و در ظرف دانشجو صورت خواهد گرفت؛ لذا دانشجویان پسر از سلف سرویس استفاده نخواهند کرد.

همچنین، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، وعده ناهار خواهران در سلف سرویس خواهران و برادران واقع در پردیس مرکزی دانشگاه توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد آغاز می شود

امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد آغاز می شود