مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-31سياسي

سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نباید اجازه دهیم که تخلفات ساخت و ساز صورت گیرد و کار به کمیسیون ماده 100 برسد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نباید اجازه دهیم که تخلفات ساخت و ساز صورت گیرد و کار به کمیسیون ماده 100 برسد.

عزیزاله شهبازی در جلسه همایش هم اندیشی شهرداران استان که روز یکشنبه 11 خرداد در ساوجبلاغ برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد و با آرزوی توفیق برای شهرداران در این شرایط سخت و مسئولیت های خطیر، افزود: شهرداران متولیان شهرها هستند و در بسیاری از شهرهای دنیا امنیت و قضاوت نیز در دست شهرداران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: شهرداران شهرهای اقماری مسئولیت سنگینی دارند و آمادگی لازم را برای افزایش اختیارات آنها برای تعامل با دستگاه های قضایی، نظامی و انتظامی داریم.

شهبازی با بیان اینکه اکنون ساختارهای اداری و اجرایی دنیا به طور کامل پاسخگوی نیاز مردم نیستند و این امر در شیوع کرونا بیشتر نمایان شد، گفت: در جریان شیوع این بیماری تاثیرات فراوانی در عرصه های مختلف مشهود بود و نوع امور، ارائه خدمات و نیازمندی های مردم تغییر کرد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا، ترس و نگرانی بسیاری ایجاد شد ولی تمامی مسئولان با هم بسیج شدند که استان متراکم و پرجمعیت البرز در بحران و طغیان کرونا اسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود

سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود