مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:302020-05-31ورزشي

موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک


شصت و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با ریاست سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای آن و با رعایت پروتکل بهداشتی در سالن شماره یک کمیته برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره این نشست گفت: در ابتدای نشست رییس کمیته ملی المپیک از زحمات فدراسیون ها و کادر مربیان در ایام کرونایی جهت آماده نگه داشتن ورزشکاران و سهمیه بگیران تقدیر و تشکر کرد و همچنین در ارتباط با وضعیت عمومی تمرینات و آمادگی ورزشکاران و سهمیه بگیران مباحثی مطرح و مواردی تبادل نظرشد.

در ادامه آقای سید عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص ساز و کار تخصیص و تعیین شاخصه های توزیع بودجه فدراسیون ها برای سال آتی و همچنین نحوه حمایت از رشته های المپیکی برای حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک توکیو 2020 گزارشی ارائه دادند که درباره آن بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی نظرات ارائه شده اعضای هیات اجرایی را بررسی و در صورت نیاز مورد بازنگری قرار داده و نتیجه را به هیات اجرایی ارائه نماید.

موضوع دیگر، بررسی طرح پیشنهادی به کارگیری ورزشکاران در پست های مورد نیاز بوده که مقرر شد تا در این زمینه کارشناسی لازم صورت گرفته تا در نشست های بعدی مورد بررسی دقیق تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک

موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک