مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:252020-05-31ورزشي

موافقت با افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره اظهار داشت: در ابتدای این نشست رییس کمیته ملی المپیک از زحمات فدراسیون ها و کادر مربیان در ایام کرونایی جهت آماده نگه داشتن ورزشکاران .

- شصت و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای آن و با رعایت پروتکل بهداشتی در سالن شماره یک کمیته برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره اظهار داشت: در ابتدای این نشست رییس کمیته ملی المپیک از زحمات فدراسیون ها و کادر مربیان در ایام کرونایی جهت آماده نگه داشتن ورزشکاران و سهمیه بگیران تقدیر و تشکر کرد و همچنین در ارتباط با وضعیت عمومی تمرینات و آمادگی ورزشکاران و سهمیه بگیران مباحثی مطرح و مواردی تبادل نظرشد.

وی ادامه داد: در ادامه سید عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص ساز و کار تخصیص و تعیین شاخصه های توزیع بودجه فدراسیونها برای سال آتی و همچنین نحوه حمایت از رشته های المپیکی برای حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک 2020 توکیو گزارشی ارائه دادند که درباره آن بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیکی

موافقت با افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیکی