مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:252020-05-31فرهنگي

اهدای نشان درجه یک هنری به بهروز رضوی در مراسم تقدیر از او


مراسم بزرگداشت بهروز رضوی، پیشکسوت رادیو، صبح یکشنبه (11 خردادماه) با حضور حمید شاه آبادی، معاون صدا و اهالی رادیو در سالن اجتماعات معاونت صدا برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت بهروز رضوی، پیشکسوت رادیو، صبح یکشنبه (11 خردادماه) با حضور حمید شاه آبادی، معاون صدا و اهالی رادیو در سالن اجتماعات معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، آیین بزرگداشت و اهدای نشان درجه یک هنری بهروز رضوی با حضور حمید شاه آبادی معاون صدا، سیدمحمد طباطبایی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان و مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و تنی چند از پیشکسوتان عرصه صدا و مدیران رادیو در طبقه پنجم ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نماهنگی در جهت معرفی بهروز رضوی برای حاضران نمایش داده شد.

جایگاه امروز رادیو مدیون حضور فرهیختگانی چون بهروز رضوی است معاون صدا در این مراسم گفت: توفیقی است برای رادیو که یکی از فرزندان سرافزار خود را تجلیل می کند.

اگر به 80 سال حضور رادیو در کشورمان نگاه کنیم، معدود افرادی در این تراز و مرتبه هستند و رادیو باید به وجود شخصیتی مانند ایشان ببالد که در درون خود پرورش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان درجه یک هنری به بهروز رضوی در مراسم تقدیر از او

اهدای نشان درجه یک هنری به بهروز رضوی در مراسم تقدیر از او