مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:002020-05-31حوادث

پلیس فتای زنجان سرشاخه های اصلی دزدی اینترنتی حرفه ای را دستگیر کرد


سرشاخه های اصلی دزدی اینترنتی حرفه ای درداخل وخارج از کشور که مبادرت به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی کرده بودند از سوی پلیس فتای زنجان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وصول چندین فقره شکواییه مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس فتا استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شناسایی و دستگیری این اعضای باند فیشینگ با هماهنگی دادستان استان زنجان وهمکاری پلیس فتا ناجا و پلیس اینترپل طی پنج فقره نیابت قضایی به استان های مختلف صورت گرفت.

جهانبخش، افزود: با توجه به وسعت دامنه کلاهبرداری ها در سطح کشور، مشخص شد مجرمان با ارسال پیامک های انبوه به 35 میلیون نفر با عناوین مختلف از جمله قطع یارانه و کارت سوخت و همچنین ارائه خدمات بانکی، کاربران فضای مجازی را به درگاه های جعلی کشانده و پس از سرقت اطلاعات کارت بانکی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان می کردند.

وی به دستگیری 6 نفر از متهمان اصلی پرونده که 2 نفر از آنان در خارج از کشور اقامت داشتند اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان پرونده با تهیه کارت های بانکی اجاره ای با ترفندهای مختلف اقدام به پولشویی و خرید انواع ارز می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتای زنجان سرشاخه های اصلی دزدی اینترنتی حرفه ای را دستگیر کرد

پلیس فتای زنجان سرشاخه های اصلی دزدی اینترنتی حرفه ای را دستگیر کرد