مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-31دانش

طراحی و بهره برداری از سامانه آزمون های بر خط دانشگاه سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحمان معرفت، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان با اعلام خبر رونمایی از سامانه آزمون برخط در این دانشگاه گفت: - مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان از طراحی و راه اندازی سامانه آزمون های برخط دانشگاه به همت کارشناسان فناوری اطلاعات فعال در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحمان معرفت، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان با اعلام خبر رونمایی از سامانه آزمون برخط در این دانشگاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی ترم، این سامانه برای برپایی آزمون های مستمر و آزمون های پایانی دانشجویان دانشگاه سمنان طراحی و راه اندازی و در اختیار اساتید قرار گرفته است.

معرفت افزود: با توجه به شرایط دانشگاه و به دلیل عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن تلاش برای فراهم کردن زیرساخت لازم برای برگزاری کلاس های مجازی، اقدام به آماده سازی سامانه آزمون نیز کرده است و برای ارتقای امنیت بانک سوالات امتحانی، قوانین خاصی برای دسترسی افراد به سامانه آزمون تدارک دیده است.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان افزود: رمزنگاری بانک اطلاعات سوال ها و پاسخ ها، در سامانه مذکور مورد توجه و در چند مرحله مورد تست نفوذ نیز قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و بهره برداری از سامانه آزمون های بر خط دانشگاه سمنان

طراحی و بهره برداری از سامانه آزمون های بر خط دانشگاه سمنان