مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-31فرهنگي

ابلاغ ثبت خانه ارفع الملک جلیلی تبریز در فهرست آثار ملی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ابلاغ ثبت خانه ارفع الملک جلیلی (شهردار پیشین تبریز) در فهرست آثار ملی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ابلاغ ثبت خانه ارفع الملک جلیلی (شهردار پیشین تبریز) در فهرست آثار ملی خبر داد.

احمد حمزه زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبتی بودن سردر این خانه، پس از تشکیل پرونده ثبت اعیانی خانه مذکور در معاونت میراث فرهنگی استان و پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل، طی نامه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار آذربایجان شرقی، خانه ارفع الملک جلیلی با توجه به شأن ملی و تاریخی به شماره 32938 در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی تأکید کرد: وفق ضوابط میراث فرهنگی، اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر آن شود، برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات های اسلامی، تعزیرات و مجازت های بازدارنده جرم محسوب می شود و مرتکب مشمول مجازات های قانونی خواهد شد و مرمت و بازسازی اثر صرفاً با تایید و نظارت این وزارت ممکن خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ ثبت خانه ارفع الملک جلیلی تبریز در فهرست آثار ملی

ابلاغ ثبت خانه ارفع الملک جلیلی تبریز در فهرست آثار ملی