مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-31حوادث

انهدام 15 باند سارقان خودرو/کشف 200 دستگاه خودروی مسروقه در قزوین


در دو  ماه اخیر 15 باند سارق شناسایی شده و 73 سارق حرفه ای خودرو و 25 مالخر در این زمینه دستگیر و بیش از 200 دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل پلیس فتا استان برگزار شد، اظهار کرد: این عمل بی خردانه آمریکا در بحث تحریم وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نشان از ضعف، بی کفایتی و ناتوانی سردمداران آمریکا در برابر قدرت و توانمندی های ایران است.

وی افزود: هرکجا که آمریکا ما را تحریم کرد جزو نقاط قوت ما بوده چرا که پلیس به عنوان حافظ امنیت در کشورهای جهان قابل احترام است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: تحریم پلیس به عنوان مظهر عدالت و صلح اجتماعی در سایر کشورها می تواند تبعات بدی برای آمریکا داشته باشد و ماهیت ددمنشانه آمریکا را به جهانیان نمایان کند اما این تحریم نابخردانه، هیچ اثری بر عملکرد خوب پلیس نداشته است بلکه پلیس جمهوری اسلامی با قوت بیشتری برای مردم خدمتگزاری خواهد کرد و با ایجاد امنیت بیشتر حافظ جان و مال مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد پلیس استان در ابتدای سال عنوان کرد: پلیس در بحث فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در کنار مدافعان سلامت حضور یافت و 2 ماه به طور 24 ساعته در این امر ورود ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 15 باند سارقان خودرو/کشف 200 دستگاه خودروی مسروقه در قزوین

انهدام 15 باند سارقان خودرو/کشف 200 دستگاه خودروی مسروقه در قزوین