مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-31اجتماعي

پوشش 100 هزار و 36 خانوار در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: 100 هزار و 36 خانوار زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه یونس معزز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: 100 هزار و 36 خانوار زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی هستند.

وی با بیان اینکه چایپاره رتبه یک پوشش بیمه اجتماعی این صندوق را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: بوکان و مهاباد در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی ادامه داد: ماکو،پیرانشهر و اشنویه در آخرین رتبه های پوشش بیمه ای این صندوق قرار دارند.

معزز گفت: مناطق مرزی کمترین درخواست پوشش بیمه ای را به خود اختصاص داده اند.

وی از سهم 2 برابری دولت در پرداخت حق بیمه خبر داد و اظهار داشت: امکان انتقال سوابق بیمه ای از صندوق به سایر صندوق ها وجود دارد.

این مقام مسوول میزان مستمری  دریافتی را دو سوم سطح درآمد هر بیمه شده عنوان کرد و افزود: تمام افراد بالای 18 سال و کمتر از 50 سال می توانند به عضویت این صندوق درآیند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی در 2 سال اخیر رتبه سوم تا پنجم کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 هزار و 36 خانوار در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی

پوشش 100 هزار و 36 خانوار در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی