مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-31حوادث

بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در دیواندره و بانه کشف شد


جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: مأموران انتظامی طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف یک میلیارد و 100 میلون ریال کالای قاچاق در دیواندره و همچنین سه میلیارد ریال در بانه شدند.

- سرهنگ رسول برزویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی دیواندره هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت تندر 90 مشکوک و با هماهنگی قضایی خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 762 عدد بلبرینگ قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف کردند، افزود: در این رابطه، خودرو توقیف و کالای مکشوفه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، ادامه داد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

سرهنگ برزویی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با یک سری کار گسترده اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا شهرستان بانه از عبور اتوبوس حامل مقادیر قابل توجهی دارو در محور سقز - بانه در ایست و بازرسی شهید غلام الهی این شهرستان مطلع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در دیواندره و بانه کشف شد

بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در دیواندره و بانه کشف شد