مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-31بين الملل

درگیری شدید بین نیروهای هادی و دولت نجات ملی در مأرب


منابع یمنی از وقوع درگیری شدید بین نیروهای دولت نجات ملی و نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی» در شمال غربی استان مأرب واقع در شرق یمن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری شدیدی بین نیروهای دولت صنعاء و نیروهای هادی تحت حمایت ائتلاف سعودی در منطقه مَدغِل الجِدعان در شمال غرب استان مأرب واقع در شرق یمن رخ داده است.

شبکه المیادین با اعلام این خبر افزود که جنگنده های ائتلاف سعودی نیز با هدف کمک به نیروهای هادی و ممانعت از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی، چندین نقطه را بمباران کردند.

طی دو روز گذشته نیروهای دولت نجات ملی پس از درگیری های شدید با نیروهای هادی، بر رشته کوه های التلال الحُمر و العلق و منطقه الباطن در مأرب تسلط یافتند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف سعودی در 13نوبت دو منطقه مجزر و صرواح در نزدیکی منطقه مدغل الجدعان را بمباران کردند.

ائتلاف سعودی همچنین در 14 نوبت مناطق رشاحه، الطلعه، الفرع در مرز استان صعده و نجران را هدف حمله قرار داد و علاوه بر آن در هشت نوبت نیز دو منطقه مرزی حرض و میدی در استان حجه واقع در شمال غرب یمن را بمباران کرد.

از سوی دیگر یک منبع دولت نجات ملی گفت که ائتلاف سعودی همچنان آتش بس در استان الحدیده را نقض کرده و به حملات توپخانه ای و هدف قرار دادن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید بین نیروهای هادی و دولت نجات ملی در مأرب

درگیری شدید بین نیروهای هادی و دولت نجات ملی در مأرب