مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-31سياسي

تحقیقات درباره بازرس اخراج شده وزارت خارجه آمریکا ادامه دارد


اعضای دموکرات مجلس نمایندگان و سنا قصد دارند هفته آینده با بازرس کل پیشین وزارت خارجه آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات درباره اخراج او، با وی مصاحبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، اعضای مجلس نمایندگان و کمیته های سنا هفته آینده قصد دارند با استیو لینیک ، بازرس کل پیشین وزارت خارجه آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد اخراج وی توسط دونالد ترامپ ، رییس جمهور این کشور، مصاحبه و گفت وگو کنند.

   به نوشته وبگاه شبکه خبر ی ای بی سی نیوز ، لینیک قرار است چهارشنبه هفته آینده با اعضای کمیته امور خارجه، کمیته نظارت و کمیته اصلاحات در مجلس نمایندگان در پشت در های بسته گفت وگو کند.

روز جمعه برخی از دموکرات ها گفتند که قصد دارند بررسی های خود را در مورد اخراج لینیک، با انجام چند مصاحبه در اوایل ماه ژوئن افزایش دهند.

   این بررسی ها به عنوان بخشی از برنامه دموکرات ها و برخی از جمهوری خواهان در مورد اقدام اخیر ترامپ برای اخراج لینیک است.

  دموکرات ها همچنین قصد دارند با چندین مقام دولتی در آمریکا که ممکن است اطلاعاتی در مورد اخراج لینیک در پانزدهم مه داشته باشند، مصاحبه کنند.

  ای بی سی نیوز نوشت، این اطلاعات می توانند شامل اقدام مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا، در مورد توصیه به ترامپ برای اخراج وی به دلایل انتقام جوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات درباره بازرس اخراج شده وزارت خارجه آمریکا ادامه دارد

تحقیقات درباره بازرس اخراج شده وزارت خارجه آمریکا ادامه دارد