مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-31سياسي

انصاری خبر داد: درخواست ونزوئلا از ایران برای تعمیر بعضی از تاسیساتش


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه ایران گفت: ونزوئلا درخواست هایی را برای تعمیرات بعضی از تاسیسات خود مطرح کرده که تحت بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت نفتکش های اعزامی به ونزوئلا عنوان کرد: آخرین نفتکش ظرف امروز به سواحل ونزوئلا می رسد، تعدادی از نفتکش هایی که رسیده اند و کارهایشان تمام شده، احتمالا برنامه بازگشت دارند.

انصاری همچنین گفت: خوشبختانه بدون هیچ حادثه و گرفتاری همکاری بین ایران و ونزوئلا به خوبی و خوشی پیش رفت.

وی ونزوئلا را یکی از بازارهای خوب برای محصولات و تولیدات پایین دستی نفت ایران برشمرد و افزود: این فکر همچنان در ما وجود دارد که اگر متقاضی باشند، تجارت در بخش های مختلف می تواند ادامه یابد.

انصاری خاطرنشان کرد: ونزوئلا درخواست هایی برای کمک به تعمیرات بعضی از تاسیسات خود دارند که این درخواست تحت بررسی است و اگر متقاضی باشند، علاقه مندیم به آنها کمک کنیم که در این بخش ها نیازهای خود را برطرف کنند.

معاون وزیر خارجه یادآور شد: در حوزه پایین دستی و در حوزه نفت، همکاری از گذشته بین ایران و ونزوئلا بوده و قطعا در صورت تقاضای طرفین ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری خبر داد: درخواست ونزوئلا از ایران برای تعمیر بعضی از تاسیساتش

انصاری خبر داد: درخواست ونزوئلا از ایران برای تعمیر بعضی از تاسیساتش