مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-31ورزشي

داماشی ها تست کرونا دادند


45 تن از کادر فنی و بازیکنان تیم داماش گیلان به جهت غربالگری بیماری کووید 19 و همچنین به منظور ازسرگیری تمرینات فشرده خود برای مهیا شدن در رقابت های پیش رو تست کرونا دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان به منظور ازسرگیری تمرینات تست کرونا دادند.

تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم داماش گیلان در راستای مصوبه ستاد کرونا و از شرط های سازمان لیگ برای آغاز تمرینات ورزشی جهت حضور در رقابت های لیگ یک فوتبال است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر پزشکی این تیم انجام گرفته است.

گفتنی است در کنار تست کرونا، آموزش کامل جهت نحوه انتقال ویروس کرونا، روش های پیشگیری، علائم بیماری، بهداشت فردی و گروهی و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی به بازیکنان و کادر فنی داماش داده شد.

سیامک نجدی، مدیر اجرای تیم داماش گیلان در حاشیه تست کرونا بازیکنان و کادر فنی این تیم در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: تست کرونا در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا در ورزش و به منظور ازسرگیری تمرینات تیم داماش آغازشده است.

وی با بیان اینکه تست کرونا از 45 تن از داماشی ها به منظور غربالگری بیماری کووید 19 انجام شده، افزود: تمرینات تیم داماش پس از مشخص شدن نتایج آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماشی ها تست کرونا دادند

داماشی ها تست کرونا دادند