مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-31بين الملل

وزارت خارجه ایران: آمریکا صدای مردمش را بشنود


وزارت خارجه ایران با بیان اینکه آمریکا برای ارعاب معترضان به ارتش، «سگ های شرور و سلاح های شوم» متوسل شده، تصریح کرد: آمریکا به جای این کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی ادامه اعتراضات در آمریکا پس از برخورد خشونت آمیز پلیس مینیاپولیس با یک سیاه پوست که منجر به مرگ وی شد، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در پیامی توییتری تأکید کرد: آمریکا باید صدای مردمش را بشنود و سیاست های شکست خورده اش را تغییر دهد.

در این پیام توییتری آمده است: رژیم آمریکا که به وعده اش برای توقف هدر دادن پول در ماجراجویی های خارجی عمل نکرده و اکنون هم غرق در بحران خودساخته کووید-19 است، حالا برای ارعاب معترضان به ارتش، سگ های شرور و سلاح های شوم متوسل شده است.

وزارت امور خارجه ایران تاکید کرده است: آمریکا به جای این کار، باید صدای مردمش را بشنود و سیاست های شکست خورده اش را تغییر دهد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  جمعه شب نهم خرداد ماه در توییتی دیگر عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از قتل تاسف بار سیاه پوستان ابراز تاسف کرده، تبعیض نژادی مرگ آور در آمریکا را تقبیح می کند و از مقامات آمریکایی می خواهد که عدالت را در خصوص اینگونه قتل ها اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه ایران: آمریکا صدای مردمش را بشنود

وزارت خارجه ایران: آمریکا صدای مردمش را بشنود