مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-31اقتصادي

125هزار خانوار روستایی فاقد بیمه در آذربایجان غربی شناسایی شد


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر 125 هزار خانوار مناطق روستایی نشین و یارانه بگیر فاقد بیمه در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس معزز ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت سالروز تأسیس این صندوق اظهارکرد: در حال حاضر103 هزار و 36 خانوار روستایی و عشایری حدود 220 هزار نفر در استان تحت پوشش این صندوق بیمه ای قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 125 هزار خانوار مناطق روستایی نشین و یارانه بگیر فاقد بیمه در آذربایجان غربی شناسایی شده است ادامه داد: تحت پوشش قرار دادن این تعداد در اولویت صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار دارد.

معزز با بیان اینکه از تعداد افراد بیمه شده سه هزار و 532 خانوار از ساکنان مناطق روستایی و عشایری استان از مزایای بیمه بازنشستگی، مستمری بگیران و از کارافتادگی این بیمه برخوردار هستند اضافه کرد: یک هزار و 415 نفر از این تعداد مستمری بگیر بازنشسته، یک هزار و 985 نفر از این تعداد مستمری بگیران فوتی و 132 نفر نیز مستمری بگیر ازکارافتاده هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: روستاییان و افراد ساکن شهرهای زیر 20 هزار نفر با پرداخت 15 سال حق بیمه و پس از رسیدن به سن 65 سالگی بازنشسته محسوب می شوند و هرماه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125هزار خانوار روستایی فاقد بیمه در آذربایجان غربی شناسایی شد

125هزار خانوار روستایی فاقد بیمه در آذربایجان غربی شناسایی شد