مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-31اقتصادي

با کارفرمایان متخلف بیمه بیکاری کرونا برخورد می شود


دبیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به اینکه هنوز بیمه بیکاری دوران کرونا به مشمولان پرداخت نشده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی باید پیگیری کند افرادی که «من غیر حق» بیمه بیکاری دریافت می کنند را به کار بازگرداند.

- ایسنا/اصفهان دبیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به اینکه هنوز بیمه بیکاری دوران کرونا به مشمولان پرداخت نشده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی باید پیگیری کند افرادی که من غیر حق بیمه بیکاری دریافت می کنند را به کار بازگرداند.

احمدرضا معینی در گفت وگو با ایسنا در این باره اینکه برخی کارگرانی که در دوران کرونا مشمول بیمه بیکاری شده اند، امروز از سوی کارفرمایان خود بدون پرداخت هیچ حقوقی مشغول به کار هستند و به نوعی قانون کارفرمایان قانون را دور می زنند، اظهار کرد: به این اقدام به اصطلاح حق بیمه من غیرحق گفته می شود و با توجه به اینکه بازرسی های اداره کار برون سپاری شده، موضوع نظارت بر کار به درستی انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه پنجشنبه هفته گذشته این موضوع را به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور انتقال دادیم، تاکید کرد: از تامین اجتماعی خواسته ایم با این موضوع به خصوص کارفرمایان و کارگرانی که از یارانه و رانت دولتی استفاده می کنند، برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کارفرمایان متخلف بیمه بیکاری کرونا برخورد می شود

با کارفرمایان متخلف بیمه بیکاری کرونا برخورد می شود