مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-31اقتصادي

نوسازی 100 درصدی ناوگان امدادی هلال احمر/ عضویت 38 هزار گیلانی در جمعیت


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از نوسازی 100 درصدی ناوگان خودرویی امداد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان به عنوان ابزار مهم کار خبر داد و افزود: - ایسنا/گیلان رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از نوسازی 100 درصدی ناوگان خودرویی امداد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان به عنوان ابزار مهم کار خبر داد و افزود: ضمن نوسازی، 60 دستگاه به ناوگان اضافه کردیم و در حال حاضر 160 دستگاه خودروی امدادی داریم.

مهدی ولی پور در آیین تکریم و معارفه مدیریت جمعیت هلال احمر استان گیلان، از تدوین برنامه پنج ساله توسعه جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: کلیه شاخص های جمعیت هلال احمر در استان بومی سازی شده است.

وی از نوسازی 100 درصدی ناوگان خودرویی امداد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان به عنوان ابزار مهم کار خبر داد و افزود: ضمن نوسازی، 60 دستگاه به ناوگان اضافه کردیم و در حال حاضر 160 دستگاه خودروی امدادی داریم.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به راه اندازی مرکز امداد هوایی در گیلان، خاطرنشان کرد: این مرکز طی دو سال هم احداث و هم هم راه اندازی شد.

ولی پور، با بیان اینکه 13 پایگاه هلال استان گیلان را به 16 پایگاه افزایش دادیم، گفت: بستر ارتباطات بی سیم گیلان از 30 درصد به 80 درصد رسیده و انبارهای هلال احمر استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 100 درصدی ناوگان امدادی هلال احمر/ عضویت 38 هزار گیلانی در جمعیت

نوسازی 100 درصدی ناوگان امدادی هلال احمر/ عضویت 38 هزار گیلانی در جمعیت