مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-31سياسي

نگاه به عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان/ سلامت مردم زیر سایه سنگین تعارض منافع


اکنون که دوره دهم مجلس به پایان رسیده و چشم ها به شروع مجلس جدید دوخته شده تا با اصلاح برخی روندهای معیوب در دوره های گذشته مجلس را به ریل اصلی خود برگردانند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان در نامه ای به منتخبان دور یازدهم مجلس، با بررسی عملکرد دوره قبل کمیسیون بهداشت و درمان خواستار اصلاح اساسی مشکلات گذشته به ویژه در زمینه تعارض منافع حاکم بر این کمیسیون شدند.

اکنون که دوره دهم مجلس به پایان رسیده و چشم ها به شروع مجلس جدید دوخته شده تا با اصلاح برخی روندهای معیوب در دوره های گذشته مجلس را به ریل اصلی خود برگردانند؛ بررسی عملکرد نمایندگان در دوره های گذشته جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت آن از اهمیت دو چندانی برخوردار شده است.

بر همین اساس، جمعی از تشکل های بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی آسیب شناسانه مشکلات کمیسیون بهداشت و درمان در دوره پیشین خواستار ایجاد اصلاحات اساسی در روند تصمیم گیری درباره مسائل نظام سلامت در مجلس شورای اسلامی شدند.

سیطره پزشکان بر کمیسیون بهداشت و درمان یکی از کمیسیون های مهم و اثرگذار مجلس دهم، کمیسیون بهداشت و درمان بود که از 23 عضو تشکیل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان/ سلامت مردم زیر سایه سنگین تعارض منافع

نگاه به عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان/ سلامت مردم زیر سایه سنگین تعارض منافع