مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-31سياسي

با همکاری شهرداری قرچک و راه آهن مشکل اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد حل می شود


شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک آماده هرگونه همکاری با راه آهن جمهوری اسلامی هستند مشروط بر اینکه در آینده شهر دچار مشکل نشود و راه های دسترسی قابل توسعه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه بررسی مشکلات خطوط ریلی و پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات مردم جنوب شهرستان قرچک با استقرار بیش از 6روستا در آن منطقه تردد از تقاطع بین محمدآباد و داودآباد بوده که ساکنان را با سختی هایی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: راه آهن جمهوری اسلامی و شهرداری قرچک برای اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد باید هرچه سریع تر به توافق برسند تا مشکلات مردم مرتفع شود.

فرماندار قرچک افزود: بهبود وضعیت عبور و مرور در شهرستان قرچک نیاز جدی این منطقه است و پروژه تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد و کمربندی جنوبی بخش قابل توجهی از این نیاز را برطرف می کند.

خطیبی یادآور شد: متأسفانه تاکنون به دلیل ایراداتی که در طرح های ارائه شده به لحاظ فنی وجود داشته هنوز این پروژه ها به طور جدی عملیاتی نشده است.

وی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک برای تعیین تکلیف و تسریع در اجرای پروژه ها آماده هرگونه همکاری با راه آهن جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همکاری شهرداری قرچک و راه آهن مشکل اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد حل می شود

با همکاری شهرداری قرچک و راه آهن مشکل اجرای تقاطع های محمدآباد و داودآباد حل می شود