مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31پزشكي

نکات ضدکرونایی برای مراجعه به باشگاه های ورزشی


رییس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در صورت بازگشایی باشگاه های ورزشی، دستورالعمل های بهداشتی باید در این اماکن رعایت شود تا سلامت ورزشکاران و مربیان به خطر نیفتد.

- رییس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در صورت بازگشایی باشگاه های ورزشی، دستورالعمل های بهداشتی باید در این اماکن رعایت شود تا سلامت ورزشکاران و مربیان به خطر نیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مجید تاجیک با اشاره به تدوین پروتکل بهداشتی باشگاه های ورزشی از سوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: طی این جلسات گزارشی از آخرین وضعیت شیوع بیماری در سطح کشور ارائه شده و وضعیت کشور از لحاظ شیوع کرونا به سه بخش قرمز، زرد و سفید تقسیم بندی شده است.

وی با اشاره به این که فعالیت رشته های ورزشی پربرخورد و تیمی در شرایط اپیدمی کرونا ممنوع است، توضیح داد: رشته های ورزشی همانند کشتی، کاراته، تکواندو یا ورزش های پربرخورد ممنوع و توصیه نمی شود.

مهندس تاجیک تاکید کرد: افراد می توانند ورزش های کم خطرتر را با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت توصیه ها انجام دهند.

رییس گروه بهداشت محیط دانشگاه ادامه داد: مسولان باشگاه های ورزشی باید حفظ رعایت فاصله یک متری را به پرسنل باشگاه و ورزشکاران گوشزد و از ورود افراد مشکوک به بیماری در ورزشگاه ها خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ضدکرونایی برای مراجعه به باشگاه های ورزشی

نکات ضدکرونایی برای مراجعه به باشگاه های ورزشی