مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31پزشكي

آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 15 تیرماه


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: سنجش نوآموزان بدوورود به دبستان از 15 تیرماه جاری آغاز وتا پایان شهریورماه ادامه می یابد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، هدف از اجرای برنامه  سنجش را بررسی شنوایی، بینایی سنجی، ارزیابی مسایل بهداشتی، بهداشت دهان و دندان، قد و وزن، تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی جسمی و ذهنی کودکان، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمی و روحی کودکان دارای مشکل و تشخیص نوآموزان طیف اُتیسم عنوان کرد.

وی سنجش را به عنوان فرصتی برای برنامه ریزی آموزشی متناسب با استعداد، تشخیص و جایگزینی آموزش، کمک به بهبود کیفیت آموزشی و کنترل عوامل مؤثر بر افت تحصیلی عنوان کرد.

وی عنوان داشت: والدین نوآموزان با مراجعه به مدرسه محل ثبت نام فرزندشان و با ارائه مدارک شناسنامه ای توسط مدیر مدرسه در سامانه سنجش به آدرس  http://h2.

iehs.

ir/tashkhis/home?_tk=2 نوبت گیری می شوند.

روزانه 20 نوآموز در هر پایگاه سنجش می شود رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: نوبت گیری در سامانه در شرایط کنونی بیماری کرونا با فاصله نیم ساعت انجام گرفته و هرپایگاه سنجش روزانه تعداد 20 نفر نوآموز را ارزیابی کرده و ساعت کاری از ساعت 8 صبح تا 13 بعد ازظهر با رعایت کلیه موارد بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 15 تیرماه

آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 15 تیرماه