مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31سياسي

خاطرات تلخ یک عکاس مستند از اوج کرونا + تصاویر


یک عکاس از تجربه خود در مدت اوج شیوع ویروس کرونا می گوید و صحبت خود را اینگونه آغاز می کند: «عکاسان حوزه مستند و مطبوعات به دلیل ماهیت کارشان با موضوعات اجتماعی درگیر هستند.

- یک عکاس از تجربه خود در مدت اوج شیوع ویروس کرونا می گوید و صحبت خود را اینگونه آغاز می کند: عکاسان حوزه مستند و مطبوعات به دلیل ماهیت کارشان با موضوعات اجتماعی درگیر هستند.

اصولا زمانی که واقعه مهمی در کشور و حتی خارج از کشور رخ می دهد، به طبع کارمان رغبت داریم که از آن اتفاق عکس بگیریم، اطلاعات تصویری آن را به مردم نشان دهیم و در کنار آن مباحث اطلاع رسانی خبری را رصد کنیم.

پیشتر در مصاحبه هایمان با عکاسان، درباره نحوه واکنش دادن هنرمندان به بحران و خلق اثر صحبت شد که کورش ادیم معتقد بود لزومی بر واکنش فوری و سریع هنرمند نسبت به واقعه پیش آمده وجود ندارد و اگر قرار بر خلق اثری در آن رابطه است، چه بهتر که در یک بازه زمانی نسبتا طولانی صورت بگیرد.

ولی عکاسی خبری یا حتی مستند رویکردی نسبتا متفاوت با عکاسی هنری دارد و برای ثبت وقایع و آگاه سازی، با توجه به وظیفه عکاسان این حوزه نیاز به عکس العمل فوری است.

در همین راستا خبرنگار ایسنا با یکی از عکاسان مستند که در این مدت تصاویر بسیاری از شیوع این بیماری در استان مازندران به عنوان یکی از مراکز اصلی به ثبت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات تلخ یک عکاس مستند از اوج کرونا + تصاویر

خاطرات تلخ یک عکاس مستند از اوج کرونا + تصاویر