مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-31سياسي

نماینده رشت: از این مجلس انقلابی انتظار نظم داریم


نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از اینکه برخی نمایندگان نظم جلسه علنی را رعایت نمی کنند، گفت: از مجلس جبهه انقلاب و مجلسی که برای مردم امید بخش است انتظار نظم و مدیریت داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با استناد به ماده 6 آیین نامه داخلی مجلس گفت: ما که اولین بار به مجلس آمده ایم از مجلس جبهه انقلاب و مجلسی که برای مردم امید بخش است انتظار نظم و مدیریت داریم.

وی افزود: از ابتدای صبح امروز منتظر این بودیم یک نظم و مدیریتی را در صحن علنی شاهد باشیم، گاها حتی نمی توانستیم به خوبی متوجه نطق رییس مجلس باشیم، هیات رییسه مجلس و همکاران این نظم را رعایت کنند، تجمع در داخل و اطراف صحن بسیار زیاد است، مردم از ما که باید عصاره ملت و عصاره انقلاب باشیم انتظار رعایت نظم دارند.

قاضی زاده نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر احمدی عنوان کرد: از توجه شما سپاسگزارم، ما می توانیم نسبت به عوامل اداری و پرسنل با قاطعیت برخورد کنیم و یا از آن ها خواهش کنیم که از صحن علنی خارج شوند ولی نمایندگان را چه کنیم؟تعداد زیادی از نماینگان در صحن با وجود تذکراتی که داده شد ایستاده اند، از جمع همکارانی که در انتهای صحن جلسه تشکیل دادند خواهش داریم برصندلی خود مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رشت: از این مجلس انقلابی انتظار نظم داریم

نماینده رشت: از این مجلس انقلابی انتظار نظم داریم