مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-31بين الملل

استقرار گارد ملی آمریکا مقابل کاخ سفید برای مقابله با معترضان +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی تشدید اعتراضات در شهر های آمریکا علیه خشونت و رفتار های نژادپرستانه پلیس در قتل جورج فلوید یک شهروند سیاهپوست آمریکایی و به خشونت کشیده شدن این اعتراضات، - استقرار گارد ملی آمریکا مقابل کاخ سفید برای مقابله با معترضان +تصاویر مقام های فدرال به منظور مقابله با معترضان به قتل یک شهروند سیاهپوست به دست نیروی پلیس آمریکا، گارد ملی را مقابل کاخ سفید مستقر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی تشدید اعتراضات در شهر های آمریکا علیه خشونت و رفتار های نژادپرستانه پلیس در قتل جورج فلوید یک شهروند سیاهپوست آمریکایی و به خشونت کشیده شدن این اعتراضات، گارد ملی آمریکا در واشنگتن دی سی برای مقابله با معترضان در مقابل کاخ سفید مستقر شد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه روسی راشاتودی ، تظاهرات گسترده و ناآرامی ها در شهر های سراسر آمریکا بعد از به قتل رسیدن یک شهروند سیاهپوست آمریکایی در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا آمریکا گسترش پیدا کرده است.

طبق این گزارش، معترضان اوایل روز گذشته به وقت محلی با کنار زدن موانع در خیابان پنسیلوانیا از سقف خودرو های سرویس امنیتی و محرمانه مقابل کاخ سفید بالا رفتند و خواستار اجرای عدالت برای فلوید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گارد ملی آمریکا مقابل کاخ سفید برای مقابله با معترضان +تصاویر

استقرار گارد ملی آمریکا مقابل کاخ سفید برای مقابله با معترضان +تصاویر