مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-31سياسي

شعار روز جهانی محیط زیست با محوریت «تنوع ریستی»


امسال روز جهانی محیط زیست با عنوان «تنوع زیستی؛ فراخوان اقدام به مقابله با انقراض فزاینده گونه ها و تخریب طبیعت» نامگذاری شده است.

- امسال روز جهانی محیط زیست با عنوان تنوع زیستی؛ فراخوان اقدام به مقابله با انقراض فزاینده گونه ها و تخریب طبیعت نامگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نرگس صفار - سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون ها - گفت: هر ساله روز جهانی محیط زیست مصادف با پنجم ژوئن و با اعلام موضوع و شعار سالانه از سوی کشورهای عضو سازمان ملل متحد گرامی داشته و برنامه هایی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی برگزار می شود.

سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون ها افزود: امسال نیز از سوی برنامه محیط زیست ملل متحد، شعار روز جهانی محیط زیست تنوع زیستی؛ فراخوان اقدام به مقابله با انقراض فزاینده گونه ها و تخریب طبیعت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعملی برای این روز از سوی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (یونپ)منتشر شده است، گفت: این راهنما با عنوان زمانی برای طبیعت شامل راهنمای عملی برای افراد، گروه ها ، مشاغل، شهرها،دولت ها، مدارس، دانشگاه ها، جوانان و نوجوانان و جامعه مدنی برای حفظ تنوع زیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار روز جهانی محیط زیست با محوریت «تنوع ریستی»

شعار روز جهانی محیط زیست با محوریت «تنوع ریستی»