مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-31اقتصادي

تعریف جدیدی باید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد/ حمایت از جوانان بااستعداد پاوه ای


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وجود جوانان با استعداد و تحصیل کرده در شهرستان پاوه زمینه آغاز فعالیت دانش بنیان ها از نظر منابع انسانی فراهم است و باید در این خصوص اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، در نشستی به حضور حجت اله میرزایی، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پتانسیل ها و ظرفیت های اشتغال و تولید شهرستان های پاوه و ثلاث بابا جانی مورد بررسی گرفت.

در این نشست که دکتر عزیزی مدیرکل اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیأت همراه و همچنین ایده پور فرماندار پاوه و شکری فرماندار ثلالث باباجانی، معاونین فرماندار و بخشداران و سایر اعضای شورای اداری پاوه حضور داشتند.

فرماندار پاوه ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر تعاون و هیأت همراه در پاوه، اظهار داشت: شهرستان پاوه هر چند از نظر مکانی دارای جغرافیایی سخت است اما این موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد از نظر گردشگری، باغداری و دامداری ظرفیت قابل توجه ایی را برای این شهرستان فراهم کرده است.

پرویز ایده پور افزود: علاوه بر پتانسیل های طبیعی و جغرافیایی، این شهرستان دارای منابع بسیار خوب و مناسب انسانی تحصیل کرده است که فرمانداری پاوه برای اشتغالزایی در تمامی بخش ها بسته های اشتغال و اشتغالزایی را فراهم دیده یا در حال تدوین بسته های کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف جدیدی باید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد/ حمایت از جوانان بااستعداد پاوه ای

تعریف جدیدی باید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد/ حمایت از جوانان بااستعداد پاوه ای