مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-31بين الملل

بحران سلامت روان پیامد بحران کرونا برای دولت ترامپ


کارشناسان نسبت به عدم آمادگی آمریکا برای بحران نو ظهور سلامت روان در میان مردم این کشور در پی شیوع کروناویروس هشدار می دهند.

- "بحران سلامت روان" پیامد "بحران کرونا" برای دولت ترامپ کارشناسان نسبت به عدم آمادگی آمریکا برای بحران نو ظهور "سلامت روان" در میان مردم این کشور در پی شیوع کروناویروس هشدار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، تا پیش از همه گیری کروناویروس نیز آمریکا با مشکلات مربوط به سلامت روان مواجه بوده اما چالشهای این حوزه با گزارش شدن میلیون ها مورد مشکل استرس، افسردگی و انزوا در میان مردم هم اکنون در حال بدتر شدن است.

همچنین انتظار می رود که در ماه های آینده این مشکل با تلاش مردم برای هرچه بیشتر کنار آمدن با تاثیرات عاطفی همه گیری ویروس بدتر شود در حالی که کارشناسان هشدار می دهند ممکن است منابع کافی برای کمک به آنها موجود نباشد.

چاک اینگوگلیا، رییس و مدیر اجرایی شورای ملی سلامت رفتاری آمریکا که نماینده بیش از 3300 دست اندرکار حوزه سلامت روان و درمان اعتیاد در این کشور است عنوان کرد: جنبه مربوط به سلامت روان این بحران بعدا بروز پیدا خواهد کرد و چندان مشهود نخواهد بود.

چون شما قرار نیست در این زمینه به یک دستگاه تنفس مصنوعی در یک مرکز سلامت روان وصل باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سلامت روان پیامد بحران کرونا برای دولت ترامپ

بحران سلامت روان پیامد بحران کرونا برای دولت ترامپ