مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-30سياسي

منتخب مردم تهران در مجلس: آرای نمایندگان باید شفاف باشد/ تلاش برای نجات اقتصاد کشور


شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت در عملکرد و شفافیت منافع مختلفی که در مجلس به وجود می آید، از مباحث مهمی است که در مجلس یازدهم باید دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، فاطمه قاسم پور منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سلسله گفت وگوهای تخصصی با نمایندگان مجلس یازدهم که با عنوان مجلس قوی می خواهیم و به همت معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد برگزار شد، در پاسخ به یکی از دانشجویان درباره قانون گذاری در مجلس گفت: نگاه بنده این است که ما در مجلس باید روند قانون گذاری و سیاست گذاری را مورد بازبینی جدی قرار دهیم  به این معنا که  قوانینی که مدون می شوند بدون حضور جامعه نخبگانی و دانشجویی صورت می گیرد و نخبگان اثری در تصویب قوانین ندارند.

وی افزود: شفافیت آرای نمایندگان بحث خیلی مهمی است که در مجلس یازدهم باید دنبال شود، همچنین شفافیت در عملکرد و شفافیت منافع مختلفی که در مجلس به وجود می آید هم باید پیگیری شود.

قاسم پور در ادامه درباره سوال یکی از دانشجویان تصریح کرد: شفافیت یک مانع بسیار جدی دارد که آن فرهنگ سیاسی ما است.

به این معنا که احساس می کنند عدم شافیت ساز و کاری است که نماینده در ادامه فعالیت سیاسی به آن نیاز دارد، این فرهنگ سیاسی غلط معمولا باعث می شود نمایندگان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب مردم تهران در مجلس: آرای نمایندگان باید شفاف باشد/ تلاش برای نجات اقتصاد کشور

منتخب مردم تهران در مجلس: آرای نمایندگان باید شفاف باشد/ تلاش برای نجات اقتصاد کشور