مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:282020-05-30سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی10 خرداد ایسنا


اظهارات رییس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا/ هدف ایران از اعزام نفتکش به منطقه کاراییب/ ایراد شورای نگهبان به حذف 4 صفر از پول ملی/ استقبال چین از جوانان برجسته کشورهای مختلف برای تحصیل/ «جهش تولید» معبری به سمت استقلال اقتصادی می گشاید؟ و.

- اظهارات رییس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا/ هدف ایران از اعزام نفتکش به منطقه کاراییب/ ایراد شورای نگهبان به حذف 4 صفر از پول ملی/ استقبال چین از جوانان برجسته کشورهای مختلف برای تحصیل/ جهش تولید معبری به سمت استقلال اقتصادی می گشاید؟ و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

به زودی به شرایط قبل از کرونا برنخواهیم گشت/بخشی از زندگی باید به فضای مجازی برود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

رییس جمهور با بیان اینکه در این شرایط زندگی ما محدودتر شده و بخشی از آن مجازی شده است، تصریح کرد: مردم باید باور کنند که به زودی ما نمی توانیم به شرایط قبل از کرونا برگردیم برای مدت طولانی باید سبک زندگی را تغییر داده و محدودیت ها را بپذیریم و بخشی از زندگی ما باید به فضای مجازی برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی10 خرداد ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی10 خرداد ایسنا