مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-30بين الملل

سودان به دنبال سراب رضایت آمریکا و اسراییل نرود


یک رسانه عرب زبان با اشاره به حرکت شتابزده مقامات جدید سودان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آنرا دارای نتیجه معکوس و بی ثمر دانسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رای الیوم در مطلبی با اشاره به فرود هواپیمای رژیم صهیونیستی در خارطوم، تلاش های سودان برای عادی سازی با صهیونیستها را به باد انتقاد گرفته است.

این رسانه می نویسد: مقامات سودانی که به اردوگاه عادی سازی روابط با اسراییل ملحق شده اند به این امید که روابط با اشغالگران به نفع منافع ملت سودان است، سخت در اشتباه هستند زیرا این روند نتایج کاملاً معکوس به دنبال خواهد داشت.

رای الیوم آورده است: اسراییل در ضعیف ترین زمان خود به سر می برد و با بحرانهای داخلی و خارجی پیچیده ای روبروست و این در حالی است که محور مقاومت که تاچندی قبل سودان عضوی از آن بود روز به روز قوی تر می شود و محور مقاومت ابزار قدرت را در اختیار دارد و در میان اسراییلی ها رعب و وحشت می اندازد.

این رسانه بیان کرد: سودان و ملتش بهای زیادی برای آرمان فلسطین داده است و به خاطر جا دادن گروههای مقاومت فلسطینی به ویژه حماس و جهاد اسلامی، از سوی آمریکا در معرض هدف قرار گرفته است و نباید این میراث جهادی بارز را با رفتن پی سراب رضایت آمریکایی-اسراییلی تباه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان به دنبال سراب رضایت آمریکا و اسراییل نرود

سودان به دنبال سراب رضایت آمریکا و اسراییل نرود