مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-30اقتصادي

تکمیل سد تغذیه ای مصنوعی نهبندان نیازمند 7 میلیارد تومان


استاندار خراسان جنوبی از پیشرفت 75 درصدی سد تغذیه مصنوعی نهبندان خبر داد و گفت: با اختصاص هفت میلیارد تومان این پروژه به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، محمدصادق معتمدیان صبح امروزدر مراسم افتتاح سد سیاهو، اظهار داشت: با افتتاح بزرگترین سد خاکی استان می توانیم برای اجرای طرح های توسعه ای در زمینه های کشاورزی، دامپروری و ایجاد شهرک شیلات اقدامات خوبی داشته باشیم.

وی به تشریح اقدامات و برنامه های حوزه آب و برق استان در یک سال گذشته پرداخت و بیان داشت: بعد از طرح مسائل استان در اولین جلسه دیدار با وزیر نیرو، اقداماتی در راستای ارائه نقشه راهی در قالب سند جامع آب استان صورت گرفت و به این ترتیب توانستیم اولین استانی باشیم که سند توسعه سازگاری با شرایط کم آبی را تدوین نماییم.

استاندار خراسان ‍جنوبی با بیان اینکه با تصویب این سند در کارگروه ملی و ابلاغ آن به استان، تکالیف استان مشخص شد و از مهرماه سال گذشته در همین راستا اتفاقات خوبی رخ داد، تبیین کرد: اجرایی شدن طرح عظیم نهضت گلخانه ای و ایجاد یک هزار هکتار مجتمع گلخانه ای در همین زمینه یکی از مهم ترین اقدامات استان در راستای تحقق سند سازگاری با کم آبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سد تغذیه ای مصنوعی نهبندان نیازمند 7 میلیارد تومان

تکمیل سد تغذیه ای مصنوعی نهبندان نیازمند 7 میلیارد تومان