مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-30اجتماعي

بسته های تشویقی برای نوسازی ناوگان حمل ونقل بار تبریز ارائه شود


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: جهت نوسازی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری تبریز باید برخی بسته های تشویقی را برای رانندگان در نظر بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبداله تقی پور امروز در بازدید اعضای کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از سازمان مدیریت حمل ونقل بار و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به شناختی که از مدیریت سازمان حمل ونقل بار داریم باید شاهد برخی تحول ها در تبریز باشیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری دچار روزمرگی شده گفت: باید اقداماتی که درشان تبریز است انجام گیرد و در همین راستا از پیشنهادات سازمان حمل و نقل بار استقبال می کنیم.

رییس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک با اشاره به قرار گیری بازار تاریخی تبریز در حوزه مرکزی شهر گفت: عمده حمل ونقل بار به این محدوده از طریق خودروهای باربری و موتور سیکلت است که موتور سیکلت ها خود آلایندگی بالایی دارند و می توان با کار کارشناسی این موتورها را با موتورهای برقی جایگزین کرد.

تقی پور با بیان اینکه می توانیم پیک های موتوری فعال در هسته مرکزی را با ارائه تسهیلات به سمت موتورهای برقی سوق دهیم گفت: این کار موجب کاهش بسیار زیاد آلایندگی در محدوده مرکز شهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تشویقی برای نوسازی ناوگان حمل ونقل بار تبریز ارائه شود

بسته های تشویقی برای نوسازی ناوگان حمل ونقل بار تبریز ارائه شود