مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-30سياسي

انتقال اهداف مکتب امام خمینی به نسل جوان ضروری است


فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا تأکید کرد: اهداف و آرمان های مکتب امام خمینی باید به نسل جوان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید حسن حسینی صبح شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) در فرمانداری شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: مکتب امام خمینی (ره) بدون نام و یاد حضرت امام در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) با تکیه بر جوانان و خداوند متعال توانستند مکتبی را پایه گذاری کنند، افزود: افرادی همچون سید حسن نصر الله در لبنان که پرچمدار جریان مقاومت، حوادث یمن و عراق و حاج قاسم سلیمانی که همه اینها برگرفته از تفکرات اسلامی هستند، در این مکتب پرورش یافته اند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه به واسطه شیوع کرونا، اجتماع به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) برگزار نمی شود، اظهار کرد: انتقال اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان یکی از دغدغه های امام راحل بود نباید از انتقال تفکرات و رفتار امام برای نسل های بعد غافل شویم.

وی همچنین تاکید کرد: با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوای مناسب در راستای انتقال اهداف و آرمان های مکتب امام راحل گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا تصریح کرد: همزمان با سی و یکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ه) و در راستای اجرای طرح مواسات 550 بسته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال اهداف مکتب امام خمینی به نسل جوان ضروری است

انتقال اهداف مکتب امام خمینی به نسل جوان ضروری است