مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:562020-05-30سياسي

نمایندگان مجلس به صورت جهادی به رفع مشکلات معیشت جامعه بپردازند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه رفع مشکلات معیشت مردم، لازم است فراجناحی، - جهادی و انقلابی عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام علی خادمی اظهار کرد: همواره مقام معظم رهبری در سخنان خود در ابتدای هرسال بر تولید و رفع مشکلات اقتصادی جامعه تأکید دارند و بر همین مبنا سال ها را نام گذاری می کنند که این امر نشانگر دغدغه معظم له برای رفع مشکلات معیشت جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: نمایندگان منتخب مردم باید با نگاهی وسیع و آینده نگرانه قوانینی وضع کنند که تا حد امکان مشکلات جامعه در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد و معیشت مردم رفع شود.

وی ضمن تأکید بر پرهیز نمایندگان مجلس از جناح بازی های متداول، تصریح کرد: ملت ایران بدون در نظر گرفتن حزب و جناح های سیاسی و تنها با توکل به خداوند متعال و برای اعتلای اسلام ناب، انقلاب کردند و نباید گرایش و توجه بی شائبه محرومان به انقلاب و حمایت بی دریغ آنان از اسلام فراموش شود.

حجت الاسلام خادمی ادامه داد: اولویت دادن به معیشت طبقات ضعیف و در نظر گرفتن اشتغال و تولید داخلی و برنامه ریزی برای کاهش تورم، رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس به صورت جهادی به رفع مشکلات معیشت جامعه بپردازند

نمایندگان مجلس به صورت جهادی به رفع مشکلات معیشت جامعه بپردازند