مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:062020-05-30اقتصادي

توضیحات سازمان تعزیرات در خصوص قیمت خودرو و مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص احتکار بیش از 4 میلیون دستکش در شورآباد جنوب تهران و چگونگی عرضه آن در بازار اظهار کرد: - رایگانی درباره آخرین وضعیت قیمت گذاری در حوزه خودرو و مسکن توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص احتکار بیش از 4 میلیون دستکش در شورآباد جنوب تهران و چگونگی عرضه آن در بازار اظهار کرد:این انبار یکی از چندین انباری بود که در چند ماه گذشته بدون توجه به شرایط جامعه اقدام به احتکار دستکش و یا ماسک کرده بود.

وی با بیان اینکه در روز های ابتدایی شیوع ویروس کرونا به دلیل احتکار کالا ها حتی در مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز با کمبود اقلام مواجه بودیم، افزود:هم اکنون به دلیل هماهنگی ها و بازرسی ها کمبودی در خصوص اقلام نداریم و در وضعیت مطلوبی هستیم.

رایگانی با اشاره به این که هم اکنون مسیر توزیع اقلام مسیر شفاف است، گفت: با هماهنگی که سازمان های تعزیرات حکومتی، حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، وزارت بهداشت و درمان، علوم پزشکی سراسر کشور داشتند امکانات و اقلام بهداشتی در حوزه بهداشتی کامل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سازمان تعزیرات در خصوص قیمت خودرو و مسکن

توضیحات سازمان تعزیرات در خصوص قیمت خودرو و مسکن