مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-30اقتصادي

فناوری های نوین به کمک فروشندگان کسب و کارهای هویت ساز آمده اند


با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش محصولات پوشاک، بی شک اتخاذ تصمیم فروش آنلاین و استفاده از فناوری های نوین در حوزه عفاف و حجاب امری هوشمندانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالقاسم شیرازی، رییس صنف اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش محصولات پوشاک، بی شک اتخاذ تصمیم فروش آنلاین و استفاده از فناوری های نوین در حوزه عفاف و حجاب امری هوشمندانه است.

ابوالقاسم شیرازی افزود: اتحادیه صنف پوشاک تهران با شناسایی تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب و تشکیل کارگروهی پیرامون این مسئله در روزهایی که به دلیل کمبود مواد اولیه این بزرگواران دچار مشکل شده بودند، سعی بر کم کردن مشکل کمبود مواد اولیه از جمله نخ و پارچه را داشت.

او ادامه داد: اتحادیه پوشاک تهران مانند گذشته از حامیان فرهنگ سازی محصولات عفاف و حجاب برای نهادینه کردن ریشه های عفاف در بین اقشار مختلف جامعه حمایت می کند.

فرهنگ سازی عفاف و حجاب برای این صنف از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی یک شماره از بولتن خبری خود را به این مسئله و تقدیر از تولیدکنندگان اختصاص دادیم.

این مسئول صنف اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران اظهار کرد: با توجه به خسارت های مالی که شرایط کنونی کشور (شیوع ویروس کرونا) ایجاد کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های نوین به کمک فروشندگان کسب و کارهای هویت ساز آمده اند

فناوری های نوین به کمک فروشندگان کسب و کارهای هویت ساز آمده اند