مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-30بين الملل

پشت پرده اصرار «ترامپ» بر فروش تسلیحات به عربستان/ پای منافع شخصی در میان است؟


یک نشریه آمریکایی با اشاره به تداوم اصرارهای رییس جمهور آمریکا به فروش تسلیحات به عربستان از جمله بمب های هدایت شونده، اعلام کرد که درپس پرده این اصرارها احتمالا پای منافع شخصی در میان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه آمریکایی واشنگتن مانثلی (Washington Monthly) مطلبی را در خصوص اصرارهای دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا بر فروش تسلیحات مرگبار به عربستان سعودی، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در مطلب این رسانه آمریکایی آمده است: ترامپ تلاش می کند تا در سایه شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و گسترش اقدامات خشونت آمیز در این کشور و به تبع آن سرگرم بودن جامعه آمریکا به این مسائل، اهداف خود را عملیاتی سازد.

این مطلب همچنین می افزاید: یکی از اهدافی که ترامپ همواره برای تحقق آن تلاش کرده، فروش تسلیحات مرگبار به عربستان سعودی است.

او در این مسیر با کنگره نیز بارها مقابله کرده است.

وی پیشتر استیو لینیک بازرس کل وزارت خارجه آمریکا را برکنار کرد.

هرچند بهانه های مختلفی در این خصوص مطرح شد اما بعدها مشخص شد که بازرس کل وزارت خارجه پرونده فروش سلاح به عربستان را دنبال می کرده است.

بمب های هدایت شونده آمریکایی در مسیر عربستان در ادامه مطلب مذکور عنوان شده است: ترامپ بارها و بارها برای ممانعت از اقدام کنگره در کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اصرار «ترامپ» بر فروش تسلیحات به عربستان/ پای منافع شخصی در میان است؟

پشت پرده اصرار «ترامپ» بر فروش تسلیحات به عربستان/ پای منافع شخصی در میان است؟