مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:452020-05-30فناوري

راهنمای جامع گوگل آنالیتیکس تحلیل عمیق کسب وکار شما


بعد از طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت، باید بتوانید همواره در راستای تغییرات مثبت و افزایش کاربران و مشتریان خود گام بردارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مدیر وب، برای این منظور گوگل ابزارهای مختلفی را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار داده تا بتوانید اطلاعات سایت خود را تجزیه وتحلیل کنید.

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای گوگل است که به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مختلفی مانند میزان ترافیک ورودی، لیست مخاطبان، میزان محبوبیت یا عدم تمایل مشتری به هر محصول و موضوع و .

را به دست آورید.

با تجزیه وتحلیل این اطلاعات می توانید به خوبی با نقاط ضعف و قوت سایت، محصولات و خدمات خود آشنا شده، سئو سایت را بالا برده و کسب وکار خود را ارتقا دهید.

در این مقاله اطلاعات جامعی راجع به گوگل آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهیم، پس با ما همراه شوید.

گوگل آنالیتیکس چیست و برای چه کسانی مفید است؟ همانطور که در بالا نیز اشاره شد، گوگل آنالیتیکس که در ایران به آن گوگل آنالیز و یا گوگل آنالیتیک نیز می گویند، یک ابزار بسیار قدرتمند برای تجزیه وتحلیل اطلاعات خاصی از سایت است.

این ابزار برای اولین بار در سال 2005 توسط گوگل ارائه شده و در حال حاضر در دو نسخه رایگان و پرمیوم در بازار موجود می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای جامع گوگل آنالیتیکس تحلیل عمیق کسب وکار شما

راهنمای جامع گوگل آنالیتیکس تحلیل عمیق کسب وکار شما