مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:202020-05-29اقتصادي

بهره برداری از خط 230 کیلوولت ابرکوه - اسمالون تا آخر تابستان


عملیات مونتاژ و نصب برج های خط 230 کیلوولت ابرکوه- اسمالون شرکت برق منطقه ای یزد آغاز شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی این خط تا پایان شهریورماه پایان یابد.

- ایسنا/یزد عملیات مونتاژ و نصب برج های خط 230 کیلوولت ابرکوه- اسمالون شرکت برق منطقه ای یزد آغاز شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی این خط تا پایان شهریورماه پایان یابد.

سیدمهدی جعفری مجری طرح خط شرکت برق منطقه ای یزد در این رابطه تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح از 27 فروردین ماه سالجاری آغاز شده و با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: حدود 90 درصد آهن آلات موردنیاز این خط ساخته و به محل طرح منتقل شده که تاکنون 35 درصد از برج های خط مونتاژ به صورت افقی و 15 درصد نیز به صورت عمودی نصب شده است.

جعفری با اشاره به مونتاژ روزانه 8 دستگاه برج در این طرح، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود عملیات اجرای خط 230 کیلوولت ابرکوه - اسمالون تا اواخر شهریورماه سال جاری پایان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، این خط به طول 89 کیلومتر با هدف برق رسانی به معادن شهرستان های ابرکوه، خاتم و سایر صنایع منطقه و همچنین افزایش قابلیت اطمینان مشترکان به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی ایمیدرو و شرکت برق منطقه ای یزد در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط 230 کیلوولت ابرکوه - اسمالون تا آخر تابستان

بهره برداری از خط 230 کیلوولت ابرکوه - اسمالون تا آخر تابستان