مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 02:502020-05-29سياسي

مطالبه گری حق مردم است


مطالبه گری با هدف بهبود و اصلاح امور و همسو شدن رفتارهای دولت، مجلس و دستگاه های اجرایی با خواسته های به حق مردم امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

- خبرگزاری فارس مازندرانجامعه ای که در آن دموکراسی حاکم و اعتقادات بر پایه آموزه های دینی باشد، همه افراد نسبت به هم مسؤولیت داشته و نسبت به رفتارها و اعمال خود باید پاسخگو باشند.

بی شک نشاط و رفاه عمومی جامعه تنها با مسؤولیت پذیری تک تک افراد جامعه نسبت به هم و برای یک زندگی مسالمت آمیز، به دور از تبعیض ها و اختلاف های طبقاتی جهت برخورداری همکانی از منابع کشور محقق خواهد شد.

همان گونه که مردم در جامعه باید نسبت به رفتارها و اعمال خود پاسخگو باشند، بی شک دولت، مجلس، دستگاه های دولتی و عمومی، مدیران و کارکنان آنها نیز باید مسؤولیت پذیر بوده و نسبت به رفتار و اعمال خود پاسخگوی جامعه و مردم باشند.

هر چند عده ای مطالبه گری را اعتراض تلقی می کنند، ولی مطالبه گری با حرف تند منافاتی ندارد، ولی با پرخاشگری فرق می کند، مطالبه گری اگر همراه با آرمان خواهی، رفع موانع و نقاط ضعف، توسعه و پیشرفت باشد، ضرورتی انکار ناپذیر و لازمه یک جامعه اسلامی است.

اگر مطالبه گری که از حقوق حقه مردم است، در جامعه جاری و تداوم نداشته نباشد، عده ای فکر می کنند همواره در انجام امور بهترین هستند و شاهد روزمره گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حق مردم است

مطالبه گری حق مردم است