مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 02:352020-05-29سياسي

جزییات کامل مرگ «آسیه پناهی»/ اختلاف «شهرداری» و «اوقاف» باعث فاجعه شد؟


مرگ «آسیه پناهی» جامعه را به شوک فرو برد.

او که تا لحظات آخر عمرش سعی داشت مانع تخریب «آلونک اش» در «شهرک فدک» شود و نوه و دخترش بی سرپناه نشوند، - فیلم لحظه تخریب آلونک مرحوم آسیه پناهی و آخرین تلاش هایش برای حفظ سقف بالای سرش! *اجراییات شهرداری: علت مرگ را نمی دانیم مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه علت اصلی فوت هنوز مشخص نیست در خصوص این حادثه، گفت: این اطمینان خاطر را به همه شهروندان عزیز و بزرگوار کرمانشاهی می دهیم که به محض مشخص شدن علت مرگ این مرحومه بر اساس بررسی های به عمل آمده توسط دستگاه های ذی ربط، به منظور تنویر اذهان عمومی اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

شهبازی افزود: مسببین احتمالی این اتفاق در صورت محرز شدن هرگونه قصور به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا برابر مقررات و قانون با آنان برخورد شود.

*روابط عمومی شهرداری: ایست قلبی علت مرگ آسیه پناهی است دولتشاهی، مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه طی گفت و گویی، اظهار داشت: این مرحوم جلوی کار اجراییات را می گیرد، ولی بچه های اجراییات با هماهنگی و همراهی نیروی انتظامی وارد عمل می شوند.

وی تصریح کرد: این خانم از عملیات تخریب خیلی جلوگیری می کند در حالی که سازه اصلا امنیت نداشته و هر لحظه امکان تخریب  آن وجود داشته علاوه بر این برق فشار قوی هم از این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کامل مرگ «آسیه پناهی»/ اختلاف «شهرداری» و «اوقاف» باعث فاجعه شد؟

جزییات کامل مرگ «آسیه پناهی»/ اختلاف «شهرداری» و «اوقاف» باعث فاجعه شد؟