مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 13:152020-05-29اقتصادي

39 میلیاردریال اجراییه در خراسان شمالی وصول شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: مبلغی افزون بر 39 میلیاردریال درآمد اجرا بابت حقوق دولتی در سال 98 بوده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 53 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی امید خیرخواه با اشاره به تکالیف مقرر در قانون برنامه ششم توسعه در خصوص مهریه، چک و سایر اسناد رهنی اظهار کرد: در سال گذشته 46 میلیارد تومان از مطالبات معوق بانک ها از سوی ادارات اجرای ثبت وصول شده است.

وی افزود: مختومه شدن پرونده های اجرا و تعامل بیشتر در وصول مطالبات از اولویت های این اداره کل در سال جاری است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی ادامه داد: در سال 98 تعداد سه هزار و 574 پرونده اجرایی در سطح استان تشکیل و تعداد 2 هزار و 884 پرونده مختومه گردیده که رتبه سوم کشوری را برای این اداره کل به ارمغان آورده است.

وی همچنین افزود: مبلغی افزون بر 39 میلیاردریال درآمد اجرا بابت حقوق دولتی در سال 98 بوده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 53 درصد رشد داشته است.

خیرخواه در انتها گفت: مبلغی بالغ بر 277 میلیارد ریال در سال 98 توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در ادارات ثبت اسناد و املاک سپرده گردیده است که نسبت به مشابه سال گذشته نیز رشد 88 درصدی را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 میلیاردریال اجراییه در خراسان شمالی وصول شد

39 میلیاردریال اجراییه در خراسان شمالی وصول شد