مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 12:152020-05-29اقتصادي

معرفی شرکت های هواپیمایی به بانک های عامل برای دریافت بسته حمایتی از هفته آینده


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی از هفته آینده به بانک های عامل جهت دریافت بسته حمایتی معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با بیان این که هفته آینده بانک های عامل جهت دریافت بسته حمایتی شرکت های هواپیمایی مشخص خواهند شد، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا شرکت های هواپیمایی با ضرر و زیان بسیاری مواجه شدند به همین منظور وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری با انجام پیگیری های لازم و موافقت دولت، بسته حمایتی برای بخش حمل و نقل هوایی در نظر گرفت.

وی گفت: مقدمات اجرای این امر فراهم شده است و به زودی شرکت های هواپیمایی این بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

* پروازهای برنامه ای به مقاصد پاریس، لندن و آمستردام برقرار است جعفرزاده درباره برقراری مجدد پروازهای خارجی نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: پروازهای برنامه ای به مقاصد پاریس، لندن و آمستردام برقرار است و بازگشت سایر پروازهای خارجی به حالت قبل از کرونا منوط به میزان رفع محدودیت ها و سیاست کشورها در خصوص بازکردن مرزهایشان به روی دیگر کشورها است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: آن چه در حال حاضر انجام می شود به جز پروازهایی که به آن اشاره شد، پروازهای پشتیبانی، باری و موردی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شرکت های هواپیمایی به بانک های عامل برای دریافت بسته حمایتی از هفته آینده

معرفی شرکت های هواپیمایی به بانک های عامل برای دریافت بسته حمایتی از هفته آینده