مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-29بين الملل

بیم و امید در آتش


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: وضعیت رو به بهبود است و امیدوارم که تا امشب بتوانیم آتش سوزی را مهار کنیم.

- غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: آتش در منطقه روبروی طلحه و بوشکان خاموش شده و در محدوده به سمت روستای درنگ هنوز نیاز به فعالیت دارد.

نیروهای مردمی در منطقه حاضر هستند و همکاران ما نیز از همه بخش ها و جوامع محلی فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: بالگرد نفربر به منطقه رسیده و در حال امدادرسانی است اما بالگرد آبپاش مشکل دارد و تا عصر در چند نوبت عملیات خواهد داشت.

بسیاری از نیروها پیاده رفت و آمد می کنند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتستان به ایسنا گفت: حدود 100 نفر از نیروهای بسیجی با کمک نیروهای هلال احمر و نهادهای مردمی و مسئولان دولتی به کار خاموش کردن آتش مشغول هستند، تقریبا حدود 100 هکتار از منطقه در محدوده آتش قرار گرفته ولی با توجه به همّت نیروها پیش بینی این است که تا ظهرِ فردا آتش مهار شود.

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور افزود: طی یک هفته اخیر آتش سوزی در منطقه تنگ ارم، دهرود و بوشکان رخ داده است که آتش در منطقه دهرود دو روز گذشته مهار شد و سپس کوهستان های بوشکان و تپه های محدوده روستای تنگ زرد منتهی به ارتفاعات کوه مُند درگیر آتش سوزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم و امید در آتش

بیم و امید در آتش