مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-29بين الملل

ادامه جنجال حذف بازرس وزارت خارجه؛ حمله دوباره پامپئو به سناتور دموکرات


وزیر خارجه آمریکا که با درخواست او بازرس کل وزارت خارجه برکنار شده، در نامه ای به سناتور ارشد دموکرات و عضو کمیته روابط خارجی سنا او را به دست زدن به ترور شخصیتی متهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اظهارنظرها درباره چرایی اخراج بازرس کل وزارت خارجه آمریکا ادامه دارد، مایک پامپئو وزیر خارجه در نامه به باب منندز عضو ارشد دموکرات کمیته روابط خارجی سنا به او به خاطر ایفای نقش در جنجال ها درباره برکناری بازرس کل تاخته است.

به نوشته هیل ، وزیر خارجه آمریکا در ادامه تقابل های اخیر خودش با باب منندز نماینده ایالت نیوجرسی در سنای آمریکا، این بار نامه ای برای او ارسال کرده و او و اعضای دفترش را به اقدامات تخریبگرانه و تلاش برای ترور شخصیتی شخص وزیر متهم کرد.

مایک پامپئو در این نامه نوشت: جای شگفتی نیست که شما و من مواضع متفاوتی درباره ماموریت سیاست خارجی آمریکا داشته باشیم اما اینکه شما و اعضای دفترتان با تلاش ها برای ترور شخصیتی کردن من و تیمم به این اختلاف نظرها بپردازید، اقدامی محترمانه و نمایانگر اعتمادی که آمریکایی ها به شما نشان داده اند، نیست .

باب منندز در ماه اکتبر 2019 از بازرس کل وزارت خارجه آمریکا خواسته بود درباره احتمال نقض قانون هچ توسط مایک پامپئو با سفرهایش به شهر کانزاس تحقیق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جنجال حذف بازرس وزارت خارجه؛ حمله دوباره پامپئو به سناتور دموکرات

ادامه جنجال حذف بازرس وزارت خارجه؛ حمله دوباره پامپئو به سناتور دموکرات